Ruhacsere: szerzemények

A gombokért cserébe (amiket a leadott ruháimért kaptam -1, mert az jótékonysági célra ment), mint előző bejegyzésemben említettem 6 darab ruhaneműt hozhattam.


1. Egy arany színű kissé buggyos, rövid ujjú kötött felső: Dorothy Perkins

2. Lila fodros, ujjatlan felső: H&M
3. Piros buggyosan kezdődő ujjú kardigán: promod
Ezután következnek amiket már nem magamnak hoztam el:
4. Piros alapon fehér pöttyös pánt nélküli felső, gumis mell résszel: calliope
5. Narancssárga rövidnadrág: H&M (nincs még képem, mert a nagyobbik hugimnál van már, a 4-es számú zsákmánnyal egyetemben)
6. Kék alapon apró fehér mintás és a törzsrészén fodros ing (erről sincs képem, mert a kisebb hugimnak adtam, csak rá lett jó, de neki nagyon tetszik :) )

Megjegyzések

  1. Megjegyezném hogy az utolsó pánt nélküli pöttyös felső az enyém volt :)Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos rám nem lett jó, de a húgom nagyon örült neki :) Ez de vicces, hogy így megtalálja az ember, hogy kihez került a ruhája. Ne aggódj, nálunk jó kezekben lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Az arany és a piros pulcsik tök tetszenek.:) Szerencsére nekünk is jutott 1-2 jó dolog.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések