Strawberrynet.com smink internetes rendelésem

Egy újabb oldalt szeretnék nektek bemutatni, ahonnan rendeltem. Ez az oldal a strawberrynet.com.
Világszerte szállítanak házhoz, általában az első házhoz szállítás ingyenes. Sima postán jött meg a rendelés pár héten belül dobozban, jól becsomagolva.
Volt egy extra kuponom is, így 20% kedvezmény jött le a rendelésem végösszegéből. Ez is azért volt, mert első alkalommal vásároltam nálunk. Kedvet akartam hozni hozzá, hát na... Sikerült nekik akkor.
4 dolgot rendeltem, de abból egy fő termék volt, ami egy
TARTE Liquid Emphaseyes High Definition Liquid Liner - #Brown 0.44ml/0.015oz - azaz egy folyékony toll alakú szemhéjtus volt.
Óriási csalódás volt. Először is az én hibámból, mert nem figyeltem, hogy ez egy mini változat, bár az ára alapján feltűnhetett volna, de nem igazán szoktam drága sminktermékeket rendelni, így naiv voltam. 
A másik oka pedig, hogy első és többedik próbálkozásra sem látszódik felvíve semmi a termékből. Szóval olyan mintha egy nagyon híg, felvizezett barnás valamit húznék a szememhez.
Lehet, hogy csak én kaptam selejtet, de ez a termék számomra kuka. 
Ára: 46 NIS volt (20%-os kedvezmény előtti ár), ami kb 3500 Ft. 

A további 3 termék egy promóció része volt. Minden rendelés mellé lehetett választani $1, $2, $3, $10.. stb árkategóriánként egy egy terméket, amik csak a promóció miatt voltak ennyik, amúgy jóval értékesebbek. Én választottam az első 3 kategóriából 1-1-et.

$1-os termék volt: Fusion Beauty Ultraflesh Ultragloss - # Aglow 3.8g/0.13oz


Ez egy átlátszó szájfény, elég ragacsos, de ennyi pénzt meg egy próbát úgy gondolom megért. 
$2-os kategóriából ezt választottam: Fusion Beauty Ultraflesh Ninja Star 18 Karat Gold Dual Finish Moisturizing Powder - # Brilliant


Ez egy púder. A csomagolása is nagyon exkluzív, azt hiszem arra írja, hogy 18 karátos arany a csillag szerűség a tetején, amit le is lehet venni és volt hozzá egy szalag, amire rá lehet nyakláncnak fűzni. 
Az egyetlen baj a púderrel, hogy nagyon sötét, ami a képen abszolút nem látszott ennyire sötétnek. Afrikainak kéne legyek, hogy passzoljon. Így kontúrozásra próbálom használni, csak brutálisan pigmentált, úgyhogy nem olyan egyszerű. De az én hibám is, tudom, hogy nem néztem jobban utána.

$3-os termék pedig: egy paletta volt: Pretty Color Palette No. M6012 (15x Eye Shadow + 1x Blush + 1x Powder + 3x Lip Color + 3x Applicator) 28g/0.98oz

A paletta közepes méretű, 3 szintes. 15 szemhéjpúdert, egy narancsos pirosítót, egy nagyon jó púdert, 3 szájfényt/rúzst, 3 aplikátort és egy szivacsot tartalmaz. Van benne tükör is.
Nem egy professzionális paletta, de nem is gagyi gyerek paletta. Valahol a kettő közé kategorizálnám. Ennyi pénzt megért. Pont.

Összességében kicsit csalódott vagyok a rendelés miatt, mert a fő termék nagyon kicsi, de még annál is gagyibb volt, a többi termék pedig az oldal által sugallt nívót nem igazán haladta meg.

Figyeljetek nagyon oda, ha innen akartok rendelni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések